AKTUELLT

Utställningar

Här tipsar vi om Fotoutställningar som kan vara av intresse att besöka. Du får gärna tipsa oss om utställningar som du besökt och som kan intressera andra fotografer. Maila till fotoklubben och tala om var utställningen finns och vem som ställer ut.

Evenemang

Jan Stohr

Evenemang som kan intressera oss som gillar att fotografera, tar vi gärna emot och publicerar här. Vi ser gärna att de är i närområdet som Halmstad och kommunerna runt om  Halmstad. Här kan det röra sig om olika saker som sport, bilar, tåg, hästar och hundar osv. Maila in tips som du vill dela med dig till fotoklubbens medlemmar.

Fototips

Här kommer vi att lägga ut tips på fotoplatser som kan intressera våra medlemmar. Vi tar tacksamt emot era tips på fina fotoplatser både nära och lite längre bort. Maila till klubben platser som du vill dela med dig, gärna en kort text om platsen och hur man hittar dit samt en bild från platsen