Om klubben:

Halmstad Fotoklubb välkomnar dig som söker gemenskap med andra fotointresserade. Hos oss är fotointresset gemensamt. Oavsett om du föredrar djur och natur, sport, porträtt, gatufoto eller någon av alla andra möjligheter som vårt fotointresse erbjuder spelar det mindre roll. Våra olikheter ser vi som en tillgång.

Hur och med vilken utrustning du fotograferar spelar ingen roll. Vi tror på att i en stöttande miljö kan vi alla lära oss något av varandra.

Vi träffas regelbundet och fotograferar utifrån olika teman. Vi diskuterar våra bilder, ordnar utställningar, tävlingar och annat som sporrar oss i vårt fotointresse.

Läs mer på sidan och har du några frågor, tveka inte att kontakta oss. Och framför allt: kom med du också!